Звоните Пн-Пт с 9 до 19
+38 (044) 237-59-59
+38 (067) 443-58-63
advocata@gmail.com
advocata@lawukraine.com.ua 


Дивитись карту

 Оставить заявку или задать
  вопрос Вы можете заполнив
    форму:

Задать вопрос
Kонтактное лицо*:
Телефон*:
E-mail:
Сообщение*:
Чтобы воспользоваться формой, включите поддержку JavaScript и Cookies в браузере.
* помечены обязательные поля

      Мы обязательно с Вами
       свяжемся!


 

Що робити, якщо трапилося ДТП

Що робити, якщо трапилося ДТП.
Порядок дій при ДТП.

У минулому році тільки на території нашої країни було зареєстровано більше 100 000 дорожньо-транспортних пригод. Щодня, сідаючи за кермо свого автомобіля, мільйони водіїв ризикують стати непрямими, або, що ще гірше, безпосередніми, учасниками аварій.

Порядок дій при ДТПНа жаль, кількість скоєних ДТП збільшується пропорційно зростанню числа автомобілів, яких стає все більше. А між тим, якість доріг (так само як і їх кількість), м'яко кажучи, не радує.

Тут, як не можна до речі, доводиться розхожий афоризм про те, що аварія - є прямий наслідок їзди по вчорашніх дорогах на завтрашніх автомобілях з післязавтрашній швидкістю.

Введення обов'язкового страхування автоцивільної відповідальності (ОСАЦВ) був покликаний полегшити ситуацію, що склалася на дорогах. В ідеалі поліс ОСАЦВ являє собою «наперед сплачену» провину автовласника, який скоїв ДТП.

Потерпілій стороні достатньо лише надати всі необхідні документи, у тому числі і звіт про проведену автоекспертізе (якщо вона проводилась за власною ініціативою), який зіграє далеко не останню роль у визначенні суми страхової виплати. Для «підстрахування» винуватців аварій було введено добровільне страхування - АвтоКАСКО, яке дозволяє також застрахувати свій автомобіль від можливої шкоди (і інших численних ризиків). Проте все так гладко буває тільки на папері. На ділі ж багато автовласників випробували на собі існуючі недоліки і недоробки як ОСАЦВ, так і КАСКО. За прикладом далеко ходити не треба: ні для кого не секрет, що відшкодування збитку за договором ОСЦПВ обмежено: «... У частині відшкодування шкоди, заподіяної майну потерпілого (третього) особи - 25 500 грн.». Що ж робити в такому разі власникам дорогих іномарок, число яких у багатьох містах перевищує кількість транспортних засобів радянського автопрому? Для того щоб не залишитися біля розбитого корита, рекомендується діяти спокійно й грамотно. Адже від поведінки водія, який став учасником ДТП, залежить якщо не все, то дуже багато чого.

Ставши учасником дорожньо-транспортної пригоди, не варто йти наперекір вимогам, що пред'являються в даному випадку не тільки органами ДАІ, але і страховою компанією. Звичайно, співробітники останньої постараються максимально скоротити витрати на відновлення постраждалого автомобіля (особливо в тому випадку, коли потерпілий сліпо довіриться дій страховиків, які проводять автоекспертізу). Але, тим не менше, для підтвердження власної правоти рекомендується дотримати всі необхідні формальності. Розглянемо два можливих варіанти ДТП.

Дорожньо-транспортна пригода без обтяжливих наслідків, що припускає відсутність людських жертв і постраждалих взагалі. Для проведення незалежної автоекспертізи необхідний набір наступних документів: первинна довідка про ДТП та протокол про адміністративне правопорушення, складений на місці аварії інспектором ДАІ. Не рідкісні випадки, коли автовласник, перебуваючи під гнітом стресовій ситуації, підписує абсолютно чистий аркуш, в який потім вносяться «бажані», а не дійсні запису. Тому в інтересах автовласника - постаратися зберегти тверезість розуму, незважаючи на всю складність ситуації. Копія протоколу вручається під розписку особі, що вчинила дорожньо-транспортна пригода згідно зі ст. 254 Кодексу України про адміністративні правопорушення. До протоколу необхідно докласти схему ДТП, яка також складається інспектором з використанням вимірювальних приладів, за участю очевидців аварії та постраждалих в ній. Для проведення автоекспертізи одним з важливих буде додаток, що описує механічні пошкодження транспортного засобу.

У разі ДТП, що вчинено особою, яка знаходилась в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, або спричинило за собою людські жертви і травми різного ступеня тяжкості, а також збиток в особливо великому розмірі, до всіх перелічених вище документів додаються акт медичного огляду водія. Нагадуємо, що процедура визначення осудності проводиться за обов'язкової присутності двох незалежних свідків, і фіксується на бланку суворої звітності. До того ж, всі документи, оформлення яких відбувається на місці ДТП (за винятком тих, що фіксують свідчення свідків), складаються та заповнюються строго в присутності водія. Жодна графа не повинна залишатися незаповненою.

Постраждалі в ДТП можуть справедливо вимагати з винуватця аварії надати інформацію про страхову компанію (назва, адреса, телефони), а також уточнити номер його страхового поліса. У будь-якому випадку, варто ознайомити співробітників страхової компанії з пред'являти претензії, що стосуються відшкодування збитку. У ситуації, коли автовласник буде потерпілим у ДТП, йому також слід повідомити страхову компанію винуватця про аварію, що відбулася і про свої претензії з відшкодування отриманого збитку.

Керуючись наведеними вище порадами, будь-який водій зможе не тільки відстояти свої інтереси, але й отримати на руки автоекспертний звіт, що максимально задовольняє його вимогам.

<< Назад

  Яндекс.Метрика
сайт створено компанією сайт разработан компанией Эффект